2014. január 1., szerda

Egymás mellett 2: 5. fejezet



Ueda pov:

Ki hitte volna, hogy egy tüdőgyulladást ki lehet feküdni két hét alatt? Hát én nem. Viszont az utolsó napokban már nagyon untam a semmit tevést, így megleptem magam egy két dalszöveg kezdeménnyel, persze nem lettek valami fényesek, mert folyó orral nem lehet koncentrálni, de valamit akartam írni.
Munkába való visszatérés se olyan felhőtlen. Új albumot akarnak velünk kiadatni. Ez klipeket, és stúdiót, valamint sok táncot jelent. Nem baj, legalább nem fogok unatkozni. A PV készítésénél Nakamaru megint készül nekünk játékokkal, legalább nincs unalom.
A hírt is meg kapjuk, mehetünk egy kisebb tavaszi turnéra, állomások megadva, minden előkészítve, igyekeznünk kell. Album bemutatás lesz.
-Megjöttem – köszönök, mikor hazaesek, és még némi fényt találok a nappaliban.
-Szia.
-Valószínűleg a jövő héten indulok tavaszi turnéra – mesélem félvállról, és lezuhanok az egyik fotelba.
-Hosszú lesz?
-Csak pár állomásos, – elgondolkodom – de valószínűleg eltart nyár végéig is.
-Rendben – bólint, és nem néz fel a laptopból.
Elkotródom fürdeni, olyan fáradt vagyok, hogy alig öltözöm át, már az ágyban, vízszintesben alszom.

Turnét előkészíteni nem egyszerű, még nekünk sem. A zenekar, a színpadi elemek, a ruhák, mindet előkészítik, méretre igazítják, a hang technikusok mikrofonokkal szenvednek. Mindennek tökéletesnek kell lennie, és a shownak mennie kell tovább. Nem egy egyszerű feladat.
Hatalmas utazó ládámba pakolok, sokáig leszünk távol, mégse akarok minden ruhámat vinni, meg aztán többet fogunk fellépő ruhában tölteni, mint saját göncben. Azért pár várost megnéznék még, vannak olyan helyek, ahol még nem jártam.
Indulás előtti este járok. Izgulok, mint mindig ilyenkor, pedig már megszokhattam volna az utazást.
-Sok szerencsét a koncertekhez – szólal meg az ajtóból Kaoru.
-Köszönöm – mosolygok rá.
-Ügyesen – biccent, és megy tovább. Biztos megint a dolgozó szobájába vonul el. Nyugtalanul fekszek le aludni. Majd éjfélkor megszólal a telefonom, ideje indulni. Legnagyobb meglepetésemre Kaoru a kanapén üldögél, és szundikál. Mosolyogva betakarom.
-Majd jövök. – búcsúzom el.
Táska kivonszolása, végül még egy utolsó pillantás a lakásra, mire hazaérek megint rumli lesz, mint nem is olyan rég. Kuncogok az eseten, és otthagyom Kaorut aludni. Lent már vár a busz. Indulás egy új turnéra.

Kaoru pov

Fájó tagokkal ébredek. Nyöszörögve nézek körbe a lakásban. Ahogy megpillantom az órát, elfintorodok.
- Már messze jár – sóhajtok.
Még el akartam búcsúzni tőle, de elaludtam.
- Picsába – morgok.
Főzök egy kávét, és automatikusan fordulok az asztalhoz, meg megegyem a reggeli szendvicset, de nincs a helyén. Keserűen elfintorodom. Már természetesé vált, hogy Tatsuya készít nekem reggelit. Keresek valami ehetőt a hűtőben. Megcsinálom a szendvicset. Ugyanolyan, mint amit Ueda készít nekem, de valahogy más. Nem olyan finom. Elfogyasztom a reggelit és a kávét, aztán megyek. Egész nap dolgozom, a zene elvonja a figyelmem. Csak otthon tudatosul bennem igazán, hogy megint egyedül vagyok.
- Megjöttem – morgok.
Furcsa, hogy üres a lakás, és teljes csönd honol. Lepakolok a dolgozószobába, majd vacsorázom. Nincs kedvem dolgozni, így egy sör társaságában leülök TV-t nézni. Talán el is alszom, mert arra kelek, hogy fáj a nyakam. Kikapcsolom a zaj és fényforrást, és megyek a szobámba.
A napok összefolynak. Minden igyekezetem ellenére nem igazán tudok rendet tartani. Nem is nagyon akarok hazamenni, nem akarok megint egyedül lenni. Akaratlanul is visszaemlékszem azokra az évekre, mikor még egyedül éltem. Akkor azt hittem tökéletes az életem. Nincs semmi, ami felrúgná a megszokott napirendem. Nem kell senkinek elszámolnom, végre azt tehetek, amit csak akarok. De csak most jövök rá, hogy mennyire pocsék volt. Mostanra természetessé vált, hogy van mellettem valaki, most érzem igazán, hogy igaza volt Shinyának. Kell, hogy valaki gondoskodjon rólam. Tatsuya lassan egy hete ment el, és máris kaotikus állapotok vannak itthon. Egy pulcsi a fotelban, egy másik a dolgozószobában, koszos ruha szanaszét. Minden olyan, mint régen volt. Nyoma sincs annak a kis jónak, ami eddig itt volt.

Hogy ne kelljen szembesülnöm magányommal, inkább sokat dolgozom.
- Kaoru, beszéljünk – telepszik mellém Shinya.
- Mondd – sóhajtok.
- Mi van veled mostanában? Eddig kiegyensúlyozott voltál, most meg… árnyéka vagy önmagadnak.
- Jól vagyok, csak…
- Csak?
- Semmi, ne törődj vele.
- Valami megváltozott.
- Igen, de csak átmenetileg.
- Hallgatlak.
Tüntetően cigire gyújtok. Nem akarok mindent elmondani Shininek.
- Köze van ahhoz a kis kölyökhöz, aki nálad lakik?
- Miből gondolod?
- Mióta nálad van, kiegyensúlyozottabb vagy, most meg pocsékul festesz. Ezen kívül túlhajtasz minket.
- Eltaláltad – fújom ki a füstöt.
Itt lezárom a beszélgetést, és próbálunk tovább.
Párszor beszélünk Uedával, ha van ideje. Néha az éjszaka közepén hív, hogy lelki támaszt kérjen, amit meg is kap. Ilyenkor nagyon boldog. Nekem is könnyebb a lelkem ilyenkor.
Mikor van időm, a TV előtt ülök, és unottan kapcsolgatok. Egy csatorna felkelti a figyelmem. Egy KAT-TUN koncert felvételt mutatnak. Megkönnyebbülve nézem. De leginkább csak Tatsuyát figyelem. Mindig is tudtam, hogy nagyon ügyes, de hogy ennyire…
- Istenem… - nyögöm, mikor látom, hogy Ueda riszálja a csípőjét – ezt hogy csinálja?
Mikor vége a felvételnek, van egy interjú a bandával. Szegény Ueda, mindjárt elalszik. Egyszer megkapja a mikrofont. Fáradtan, rekedten válaszolgat. Ami igazán megragad, az a szeme csillogása. Látszik rajta, hogy nagyon el van varázsolva. Az interjúnak vége, és jön a reklám. Kikapcsolom a TV-t, és inkább indítok valami zenét. Legnagyobb meglepetésemre, tudok Uedával beszélni. Sokat mesél, elmondja, hogy a tündérkéi vigyáznak most rá, és azok is átvették a stílusom.
- Olyan, mintha sok kis Kaoru lenne körülöttem – nevet.
- Belőlem egy is elég. Bár, Kyo és Die szerint, néha az is sok.
- Na, de gonoszak – méltatlankodik.
- Nézd azt, hogy hány éve gyötröm őket.
- Talán, én azt nem tudhatom. De másként látlak téged, mint ők.
- Te tudod milyen a zenész mögött az ember.
- Igen, de ne haragudj, mennem kell. Játék idő van – fáradtan felnyög.
- Kitartás.
- Igyekszem.
Bontjuk a vonalat.

Az idő szárnyakon rohan. Csak akkor jövök rá, hogy mennyire, mikor Ueda közli, hogy nemsokára jönnek haza.
- Basszus… - nézek végig a lakáson.
Akkora a felfordulás, mintha egy tornádó és egy cunami söpört volna itt végig. Így mégse kéne hazavárni a srácot. Először az ide kihordott papírjaimat és mappáimat viszem vissza a dolgozószobába. Az asztalra, a földre, minden vízszintes felületre pakolok. Aztán a gitárcuccokat pakolom el. Próbálom összeszedni a szétszórt holmimat. Aztán megtorpanok, és átsietek a konyhába. A hűtő tök üres. Ha hazajön, biztos éhes, szóval a takarítás várhat. Lesietek a boltba. Gyors vásárlás, aztán megpróbálok valami ehetőt alkotni, úgy, hogy nem gyújtom fel a konyhát. Főzök tésztát, hozzá valami szószt. Amint elkészülök, folytatom a ruhák vadászatát. Már a sokadik kört járom, de még mindig van kóbor ruha.
- Szédülök – sóhajtok.
A tiszt ruhákat a kanapéra hordom, a koszosat is a nappaliba hordom, onnan a fürdőbe. Még így is találok fél pár zoknit, vagy eltévedt pólót.
- Ilyen nincs – rogyok a fotelba, és cigire gyújtok.
Lihegek, aztán folytatom. Még félig se szívom el tüdőgyilkosom, mikor zörög a zár, és nyílik az ajtó.

Ueda pov:

Jó volt a színpadon élveztem az előadásokat, az összes bakival és minden hibájával együtt is. A srácokkal újra a hotelben alvást. Még azt is, hogy megint Kaorutól kellet lelki támaszt kérnem mikor az egyik interjún kiakadtam. Kuncogva vallom be magamnak azt is, hogy a tündérkéim Kaoru stílusúak lettek. Fáradt vagyok, de hajthatatlan, hogy otthon éjszakázzak az utolsó fellépés után. Kazuya megérti és Koki se ellenzi annyira, bár tudom, azért mert a barátnőjével szeretne lenni.
Ahogy belépek a lakásba a várt látvány fogad. Kaoru a kanapén szívja a cigijét nyúzott körülötte egy valószínűleg rendnek titulált valami. A tiszta ruhák a szekrénybe várnak, a koszosak mosásra.
-Megjöttem – köszönök neki mosolyogva.
-Üdv itthon – sóhajt fel. Hangja túlontúl karcos. Lehet beteg?
-Látom, nekiláttál elpakolni – behúzom utazó ládám és a nappaliban bontom ki.
-Hát… igen – vakarja meg a tarkóját.
-Tessék neked hoztam – nyújtok neki egy szopogatós cukorkát.
-Mi ez?
-Köhögtél a telefonban – magyarázom – Talán segít – azzal neki állok pakolni. Nem mondom, hogy pik-pak rendet rakok, de míg szortírozom a ruháim és helyre rakom Kaoruét is addig a konyhából finom illatok szállnak felém.
-Vacsora? – megyek ki szimatolva.
-Gondoltam…
-Ez nagyon finomnak tűnik – azonnal kezet mosok és asztalhoz ülök. Kicsit talán hökkenten, de leül velem szembe – Jó étvágyat – és jóízűen falatozni kezdek.
-Jó újra itthon lenni – dőlök hátra jóllakottan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése